Wednesday, May 14, 2008

Tapping av en Russian Imperial Stout

2 comments:

Anonymous said...

Hei, Rikard.

Fin blogg du har her, og kjekke bilder.
Jeg er helt i startfasen selv, og traff faktisk bloggen din når jeg søkte etter en plass å bestille fra.
Jeg bestilte nettopp to "startsett" (er det fy-ord?) med ingredienser fra morebeers.com, samt en bok.
Gleder meg til å sette igang.

Det jeg egentlig lurte på var om du hadde noen andre webshops å anbefale ?
Kanskje noen som er litt nærmere enn USA, da jeg endte opp med å betale mer i frakt enn for varene.

Svar meg gjerne på tt@gurgle.no, men jeg skal kikke innom bloggen iblant.

Richard said...

Maltbua på Vossestranda www.maltbua.no og Vin og Bar på Lillestrøm www.vinogbar.no har ok til bra utvalg til fine priser. Humlegården i Sverige har også mye snadder (www.humle.se).

Det er ikke fy fy og kjøpe startsett, et sted må alle starte.

Richard