Wednesday, February 25, 2009

Speidel i huset

Nå har jeg blitt massivt hjernevasket av Frode, og til slutt ble det en 20l Speidel på meg :-) Jeg beholder selvsagt det "gamle" bryggeriet, men ønsket sårt å kunne lage noen mindre brygg også. Så det ble ja takk begge deler til slutt.

Speidelen kjøpte jeg på www.vinbua.no som holder til i Ålesund, de hadde heldigvis en liggende til "gammel" pris. Kjøpte også rustfri kjøler fra Speidel direkte fra www.petit-agentur.no som er importør i Norge for Speidel.






5 comments:

Soppen said...

Jeg er meget smigret over at du har lagt inn bloggen min med store, fete typer i sidepanelet ditt. Men det er kanskje ikke meningen?!?

Hva skjer med ølsmakingen vår, forresten?

Richard said...

Det må være ølbrillene dine som lurer deg, den er ikke "fet" når jeg ser etter. Mulig den er det siden du har klikket på den? Vi må gjøre alvor av å møtes for en øl eller ti. Jeg har vært megasløv på den siden, nå må jeg brette opp ermene.

Soppen said...

Du, nå er jeg permitert, så nå har jeg all verdens tid. Jeg er i morgen, og helgen som kommer, men hvis du kommer med en dato, så kommer jeg med øl!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

det jeg var ute etter, takk